לפיד מגלה: "הציעו לי להיות שר החוץ בממשלה הזאת"

    שלמה בן יוסף 3 Comment on לפיד מגלה: "הציעו לי להיות שר החוץ בממשלה הזאת"
    8:03
    08.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יאיר לפיד התארח הבוקר (שישי) במכללה האקדמית אשקלון והתייחס לאירועים הביטחוניים של השבוע האחרון.

    "הציעו לי להיות שר החוץ בממשלה הזאת, אבל איך אני יכול להסביר מדיניות של ראש ממשלה שמנצל פיגוע דריסה כדי לנסות לסכסך בין האזרחים ולהעמיק את השסע בחברה?" אמר לפיד. "אם אחרי פיגוע דריסה, שבו נפצעו קשה חיילים, ראש הממשלה בוחר לשאול מדוע אלה שגינו את הטרור היהודי לא מגנים גם את הפיגוע הזה. אני לא יכול לעבוד בממשלה עם ראש ממשלה שמתנהל כך".

    לפיד עסק גם בדו"ח ועדת לוקר בנושא תקציב הביטחון: "צריך לנהל את הדיון על תקציב הביטחון בלי להפוך אותו למתקפה נגד הנגדים והקצינים של צה"ל, כי בלעדי החיילים האלה כולנו נמות. עם זאת, אני חושב שמערכת הביטחון מלבה את האש, לדוגמה עם התקף הזעם של שר הביטחון אחרי פרסום המסקנות. שר הביטחון שלנו יודע להיעלב, והוא אמר שמעליבים את קציני צה"ל, וכשהקצינים שמעו שמעליבים אותם, הם נעלבו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      טיפש לא יבין אף פעם שישאר באופוזיציה

    2. 2

      שישאר במלונה חוץ מהאף לא להוציא כלום!!!!!!

    3. 1

      לפיד להזכירך – ב-5707 שנים לפני קום המדינה חיינו כאן ללא החיילים ועדיין אנחנו קיימים. וההרוגים הראשונים על רקע לאומני היו בפרעות תרפ"ט אחרי הצהרת בלפור האומללה. ומיעוטם היחסית של ההרוגים הי"ד על אף שלא היה שם הגנה יהודית מאורגנת מראה שכל מי שנהרג היה על פי השגחה העליונה וכל מי שניצל היה על פי ההשגחה העליונה, אז בבקשה ממך – אל תייחס את חייך לחיילי צה"ל!!